Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Adamus Lucyna
(1)
Armstrong Gary
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Koltler Philip
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Saunders John
(1)
Styś Aniela (1942- )
(1)
Wong Veronica
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Woźniczka Małgorzata
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Temat
Analiza SWOT
(1)
Marketing
(1)
Reklama
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
W podręczniku omówiono : istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania nabywców indywidualnych i instytucjonalnych, badania marketingowe i informacje rynkowe, koncepcje segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie produktu, kształtowanie powiązań z nabywcami, kreowanie przewagi konkurencyjnej, instrumenty marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej